Lewiatan
Celem współpracy było przede wszystkim stworzenia planu promocji marki na Facebooku. Dużą część naszych początkowych działań stanowiło kreatywne przedstawienie marki oraz wymyślenie serii angażujących postów, które zrzeszyłyby lokalną społeczność i wpisywały się w wartości, którymi kieruje się Lewiatan Podlasie.
Wśród wymyślonych przez nas serii postów pojawił się cykl noszący tytuł #poznajswojegosąsiada, który osiąga niesamowite zasięgi organiczne i wirusowe. Powyżej przykład jednego z takich postów:
Jak widzicie na załączonym przykładzie ilość reakcji oraz komentarzy i udostępnień jest naprawdę imponująca.
Innym aspektem współpracy było również stworzenie cyklicznych postów, które zaangażują klientów sklepu i będą nawiązywały, do podlaskiej kultury i tradycji oraz produktów lokalnych. Powstała więc seria nosząca tytuł #wybieramlokalnie.
Założeniem wyjściowym było zwiększenie liczy obserwujących zwiększenie zaangażowania pod postami oraz stworzenie spójnej komunikacji.
Wszystkie z powyższych założeń zostały w pełni osiągnięte. Liczba obserwujących wzrosłą 5-krotnie, jest również znaczna różnica w zaangażowaniu pod postami. Jako najlepsze podsumowanie naszej rocznej współpracy dzielimy się referencjami, które otrzymaliśmy od firmy Lewiatan Podlasie.
- stworzenie strategii komunikacji na Facebooku
- prowadzenie Facebooka
- prowadzenie płatnych działań Facebook Ads
- tworzenie projektów graficznych
tworzenie animacji.