fbpx

Tworzymy kreatywne wydarzenia i niestandardowe eventy, które Twoi klienci będą wspominać przez bardzo długi czas! Wielkie otwarcie, nowa promocja, dziesięciolecie firmy? Mamy na nie świetny pomysł.

Dobry pomysł sprawi, że Twoi potencjalni klienci sami poproszą o Twoją ulotkę. Kreatywna akcja w odpowiednim miejscu i czasie, to gwarantowany wzrost pozytywnych skojarzeń z Twoją marką. Jeśli dorzucimy do tego odpowiednią zachętę do zakupów- sukces gwarantowany.

Nie boimy się szalonych przebrań i odważnych rozwiązań. Z doświadczenia wiemy, że Klienci doceniają wysiłek włożony w organizację niestandardowych eventów.

Sprawdź, jaki pomysł mamy na Twoją firmę.

Wybrane akcje reklamowe:

Mona Lisa Tattoo Fashion Show

Mona Lisa Tattoo-pokazKlient: Mona Lisa Tattoo Studio
Cel: Poinformowanie mieszkańców o otwarciu nowego studia tatuażu i zmiana postrzegania tatuażu.
Miejsce: CH Alfa Białystok

Akcję promocyjną poprzedziły badania środowiskowe, które wykazały, że wytatuowane ciało budzi wiele negatywnych skojarzeń. Postanowiliśmy to zmienić, organizując nietypowy pokaz mody. Modelki prezentujące ubrania z najnowszych kolekcji butików w CH Alfa były wytatuowane.

Podczas wydarzenia tatuażyści wykonywali tymczasowe tatuaże. Dzięki temu, publiczność mogła zobaczyć, jak wiele cierpliwości, determinacji i talentu trzeba, aby stworzyć na ciele małe dzieło sztuki. Kącik dla dzieci, konferansjer, konkursy z nagrodami uatrakcyjniły wydarzenie. Wytatuowane modelki udowodniły, że tatuaż nie szpeci, a stanowi ciekawy dodatek do stylizacji.

Akcja spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem i zainteresowaniem lokalnych mediów. Cel został osiągnięty.

Poliboy

poliboyKlient: Brand Distrybution
Cel: Reklama informująca o wprowadzeniu na rynek polski nowej marki środków czystości- Poliboy
Miejsce: Białystok

Poliboy, marka niemieckich środków czystości miała się pojawić na półkach białostockich sieci handlowych. W związku z tym, przeprowadziliśmy działania mające na celu zapoznanie mieszkańców z nowymi produktami.

Zatrudniliśmy aktora, który wcielił się w brand hero marki. W przebraniu boya hotelowego pojawiał się w przestrzeni miejskiej odwiedzając kawiarnie, parki i restauracje. Postać wzbudzała ogromne zainteresowanie, generując organiczny zasięg w internecie.

Akcjom w terenie towarzyszyła kampania Facebook Ads na profilu Poliboy Polska. Działania w przestrzeni miejskiej zostały dodatkowo sfilmowane i wykorzystane jako reklama.

Domowe Metamorfozy

fastusieKlient: CH Fasty
Cel: Zachęcenie Białostoczan do uczestnictwa w wydarzeniu „Domowe Metamorfozy”
Miejsce: Białystok

We współpracy z agencją eventową Imperium Group stworzyliśmy kolorowe postaci, nazwane później przez klientów „Fastusiami”, które w kreatywny sposób informowały o nadchodzącym wydarzeniu. Klientem docelowym były rodziny z dziećmi, a te pozytywnie reagowały na pojawiające się w przestrzeni miejskiej kolorowe postaci.

Promocji towarzyszył konkurs polegający na zrobieniu zdjęcia z „Fastusiami” i umieszczeniu go w mediach społecznościowych. Sukcesem akcji był fakt, że nikogo nie trzeba było namawiać do zdjęć. Ludzie sami zaczepiali „Fastusie”, prosili o ulotki i dopytywali o cel akcji.